REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Marta Dalecka Pracownia Architektury Wnętrz
Warszawa, Turmoncka 14/50
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowych
Nhood Services Poland rozszerza ofertę wynajmu powierzchni handlowych o speciality leasing. Skierowana jest ona do właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail, dzięki wynajmowi krótkoterminowemu w 24 obiektach Ceetrus Polska.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galeriom nastawionym tylko na handel grozi zamknięcie
W Polsce działa ponad 500 galerii handlowych, a w II połowie 2017 roku do użytku ma zostać oddanych...
firma
Pokaż firmę
Lotnisko Okęcie w Warszawie
firma
Pokaż firmę
MPWiK S.A. w Warszawie
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet Medyczny w Warszawie
Co dalej z centrum handlowo-rozrywkowym Sadyba Best Mall?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z centrum handlowo-rozrywkowym Sadyba Best Mall?
Jedno z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Warszawie, Sadyba Best Mall, w bieżącym roku obchodzi 25-lecie swojego istnienia. Jednak przyszłość tego popularnego obiektu handlowo-rozrywkowego stoi pod znakiem zapytania z uwagi na nieuregulowaną sytuację prawną dotyczącą gruntu, na którym zlokalizowana jest galeria.
Ukraińska marka słodyczy Ślimak Bob otworzyła w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ukraińska marka słodyczy Ślimak Bob otworzyła w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna ukraińska marka zdecydowała się na otwarcie swojego pierwszego sklepu w Polsce. Tym razem jest to marka handlowa zajmująca się sprzedażą słodyczy – Ślimak Bob. Choć firma jest w naszym kraju obecna od 2019 roku, to dopiero teraz zdecydowała się na otwarcie pierwszego, autorskiego sklepu.
B&B Hotels rozwija sieć w Polsce i szuka lokalizacji przy centrach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
B&B Hotels rozwija sieć w Polsce i szuka lokalizacji przy centrach handlowych
10 października otwarto B&B HOTEL Piotrków Trybunalski. To jeden z czterech hoteli, które w tym roku powiększyły szeregi sieci B&B HOTELS w naszym kraju. Kolejne B&B HOTELE mają powstawać także przy centrach i galeriach handlowych.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
[Warszawa] Apartamenty, ul. Puławskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Apartamenty, ul. Puławska
Warszawa
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plaza
W galerii Lublin Plaza na nowo otwarto salon Reserved w zmienionej lokalizacji i odświeżonej aranżac...
Po modernizacji w nowej części galerii handlowej Atrium Promenada pojawi się 50 nowych sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Po modernizacji w nowej części galerii handlowej Atrium Promenada pojawi się 50 nowych sklepów
Dobiega końca przebudowa galerii Atrium Promenada w Warszawie. Aktualnie trwają ostatnie prace wykończeniowe na terenie obiektu. W nowej części tego kompleksu pojawi się aż 50 nowych sklepów.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plaza
W piątek, 27 października w galerii Lublin Plaza został otwarty pierwszy w Lublinie salon Flying Tig...
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plaza
Lublin Plaza, galeria z portfolio sieci Klépierre w Polsce, nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne n...
Budowa galerii handlowej Karuzela w Białej Podlaskiej na ukończeniuartykuł
Pokaż artykuł
Budowa galerii handlowej Karuzela w Białej Podlaskiej na ukończeniu
Prace wykończeniowe na terenie budowy Karuzeli w Białej Podlaskiej dobiegają końca. Już we wrześniu br. klienci będą mogli zrobić zakupy w sklepach swoich ulubionych marek w największym kompleksie handlowym w regionie.
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcie
N-Park w Tarnobrzegu – największy obiekt w portfolio Napollo, jest już w 100% skomercjalizowany. Otwarcie obiektu o powierzchni prawie 23 000 mkw. GLA planowane jest na październik.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
REKLAMA